Sebastian Liljegren
Sebastian Liljegren driver den lilla contentbyrån CodeGrown, bloggar på sebastianliljegren.se och verkar som skribent på Lånen.se. Med ett stort intresse för marknadsföring och sökmotoroptimering har han - efter att ha verkat inom bland annat detaljhandeln och telemarketingbranschen - funnit sin plats inom den digitala marknadsföringsbranschen. Sebastian skriver inte bara gärna och mycket, utan är även flink på tangentbordet och har en topphastighet på cirka 630 tangentnedslag per minut.
Spetsa din content marketing-distribution med telemarketing
Content marketing är inte bara produktion av innehåll. Minst lika viktig är distributionen. Det är naturligtvis ingen idé att producera innehåll som inte når ut och därför krävs aktiviteter för att din målgrupp skall hitta det. Medan du via sociala medier eller ditt nyhetsbrev når ut brett, inbjuder telemarketing till en personlig och relationsbyggande konversation. Vår gästskribent Sebastian Liljegren skriver om varför du med fördel använder telemarketing som kanal för din content marketing. Läs hans artikel nu!
Läs hela artikeln »