Katarina Tikka
Katarina Tikka har en fil. kand. från Göteborgs universitet inom media och kommunikation. Hon arbetar med marknadsföring och webbutveckling. Sedan 2013 hjälper hon stressade småföretagare med marknadsföring på deras villkor i sitt företag United States of Tikka. Företaget bygger på hennes lärdommar från 2011–2012 när hon var marknadsansvarig på ett byggföretag i San Francisco.
5 steg för att leverera en upplevelse med innehåll
Marknadsföring handlar idag mer än någonsin om att vårda kundens totala upplevelse av företaget; från det första intrycket som ges, till den relation som utvecklas efter köpet. Det här beror till stor del på att vi alla har fått ökad möjlighet att dela med oss av upplevelser utanför våra egna cirklar. Och delar, det gör vi. Så hur skapar man en upplevelse värd att dela? En industri som verkligen kan det här är upplevelseindustrin. I den här texten kan du ta del av fem steg för att utveckla en meningsfull kundupplevelse, inspirerad av film- och musikbranschen.
Läs hela artikeln »