Pia och Thomas samtalar med Jörgen Svedberg om varumärken, storytelling och content marketing. Jörgen Svedberg arbetar med varumärkesfrågor på Nine Yards, och är författare till boken ”9 – nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation”.
Advokat Sandra Hanson från MarLaw svarar på kluriga frågor om vad du får och inte får som marknadsförare – inte minst på webben. Lyssna och lär!
Del 1 av 4 om och med Lars Falk. Guldsmedssonen blir journalist. Börjar jobba på Expressens annonsavdelning. Möter Leon Nordin. Och kommer till Arbmans.
Del 2 av 4 om och med Lars Falk. Falk & Partners blir en av landets mest framgångsrika byråer. Söndagsmiddagar hos Carl Butler inleder kokboksfloran.
Del 3 av 4 om och med Lars Falk. Falk & Partners följs av Falk & Pihl som blir DDB. Hur bokförlaget Atlantis blev till. Grillad på bästa tv-tid av Siewert Öholm.
Musik: All Alone © Ivan Chew (CC BY 3.0) Musik: Actionable © Bensound (CC BY-ND 3.0) Musik: Happyrock © Bensound (CC BY-ND 3.0) Musik: Who Cares © Sam Brown (CC BY-ND 3.0)
Hur kan video och film användas i content marketing undrade en lyssnare. Så för att få svar intervjuar vi den prisbelönte tv-producenten Daniel Lägersten.
Missa inte nästa artikel!
Få gratis nyhetsbrev varannan vecka
i din inkorg – med senaste artiklarna